2012. december 2., vasárnap

Őszinte leszek

Őszinte leszek, idáig morfondíroztam rajta, hogy megírjam-e a következő bejegyzést. Sok kétely van bennem, mert nem szeretnék beállni a sorba, azaz untatni senkit, az apró cseprő dolgaimmal. Mindenképp a célom az, hogy segítsek azokban a kérdésekben, amik a nőket manapság foglalkoztatja, beleértve engem is. "Segíts magadon Isten is megsegít!" :)

Végülis úgy döntöttem, hogy belevágok. Csakis azért mert imádom ezt az egészet! Szépülni, épülni...

Így Advent első vasárnapjára néhány "átalakulással" készültem, ahol azt szeretném megmutatni, hogy a smink nélküli, natúran szép arcokat, még gyönyörűbbé lehet varázsolni. Mindegyik átalakulásról külön is fogok írni, mert úgy gondolom fontos ismerni mindenkinek az egyéniségét és a körülményeket. Szóval lényeg a lényeg, lányok igenis merjetek sminkelni! Nem vagyok híve én sem a maszk szerű vakolatnak, de igenis sok apró trükkel lenyűgöző hatást lehet elérni. A smink ugyanúgy mint egy jó ruha, vagy kiegészítő meghatározza az egyéni stílusunkat. Ez azt jelenti, hogy kifejezhetjük általa véleményünket és egyéniségünket. Továbbá érdekes hatást tudunk elérni azzal, ha bizonyos alkalmakra valami nem megszokott sminket készítünk el, vagy kérünk meg egy szakembert, hogy készítse el.

Olyan érdekes, hogy amikor elkezdek egy-egy sminket, sohasem látom magam előtt rögtön az elején a kialakult teljes képet! Amit készítek út közben kezd kibontakozni... Az elején izgalommal vegyes aggódás lesz úrrá rajtam, majd eljön az a pont, amikortól látom, hogy jó lesz az amit csinálok és megszeretem a művet!

Az első "átalakuláson" (ami leginkább azt jelenti, hogy a teljesen természetes arcból milyen variációkat lehet kihozni), Szandi barátnőm látható, aki modellkedett nekem egy sminkverseny alkalmával. A versenybe nem ezek a képek kerültek be, de a smink ugyanaz! A verseny eredményét még nem tudom, de mindenképp jelezni fogom.
Szandi mindennap sminkeli magát, én a hét szinte összes napján találkozom vele, és elmondhatom, hogy mindig odafigyel a megjelenésére. Azonban ezzel a sminkkel őt is sikerült meglepnem. A koncepció egy színes, csillogó szilveszteri smink volt, ami tükrözi a készítő egyéniségét. Őszintén szólva, nem vagyok túlzott híve a strasszos csillogásnak, nagyon sokszor szép, de én magamon valami másra vágynék. A csillogást egy kis aranyos selymes csillogással valósítottam meg, és a névből is kiderül, hogy a napnyugtát próbáltam ábrázolni a szín átmenettel. Úgy gondolom a végeredmény tükrözi, hogy Szandi amúgy is feltűnően szép szemei még inkább kitűnnek.
Akkor lássuk:

A következő átalakuláson Vera ment keresztül, egy különleges alkalomra készült a smink, ami egy évforduló volt. Kért mű szempillákat, és a többit rám bízta. Mivel Vera ritkán sminkeli magát, így nem akartam egy nagyon dúrva fekete vagy sötét sminket, hanem inkább a nőiességét szerettem volna megmutatni, egy kékes félkör-satírral, illetve csillogó világos színű alappal. A nőiességhez és a pillákhoz a tus vonal elengedhetetlen volt, viszont az alsó szempilla vonalat csak egy pici kékkel árnyékoltam, mivel így nagyobbnak tűnnek a szemei.

Sokszor jómagam is abba a hibába esek, hogy inkább 10 perccel többet alszom reggelente, mint kellene. Így rohanva kell elkészülni és sajnos a smink kimarad. Na ezeken a napokon nem érzem magam a topon, még akkor is ha a környezetemnek annyira nem tűnik fel (bár szerintem nagyon is látható a különbség), sokat hat a lelki állapotomra az, hogy hogy nézek ki. Úgy gondolom annyit megér reggel plusz 10-15 perc, hogy utána az egész nap jobban teljen! (Ígérem, én is igyekszem ezt reggelente átgondolni, majd feltápászkodni az ágyból!)
Íme a következő mű:

Remélem tetszett ez a bejegyzés, szívesen fogadom a kommenteket és véleményeket. Igyekszem ebben az időszakban minél több hasznos tippel, vagy csak lélekmelengető bejegyzéssel készülni!

Rosy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése