2012. december 16., vasárnap

Smink és divat


Először is köszönet László Luca Gerdának (http://frompankawithlove.blogspot.hu/) az új design-ért, mivel ő csinálta nekem az új kezdőképet. Hogy tetszik?

Egy sminkkel készültem mára, ami egy olyan fotózásra készült, ahol kiegészítőket fotóztunk. Kedves barátnőmék, Andiék ruha- és ékszerüzletében örökítettünk meg néhány igazán szép darabot. Mivel most a kiegészítőkön volt a hangsúly (fülbevalók/fülékszerek, nyakláncok, karkötők, gyűrűk), így a smink visszafogott ám Andi arcához illő lett.
Lássuk az egyszerű sminket:

1. Arc tisztítás és hidratálás


2. Alapozás, és korrektor az apró bőrhibák eltüntetésére, illetve szemhéj alapozás. Andi nemrég vette magának ezt az alapozót, és meg is dicsértem, mert remekül választotta ki a megfelelő színt, egy árnyalattal sötétebb az arcának tónusánál, amely egy sokkal egészségesebb hatást kölcsönöz, a sápadtság megszűnik.


3. Matt közép rózsaszínes árnyalat került a mozgó szemhéjra, illetve az alsó szempillasor tövéhez.



4. Csillogó sötétbarna színt vittem fel a szempilla tövekhez, és a szem külső sarkához, így sokkal drámaibb lett a tekintet.


5. A szemöldök formázása, mélyítése. Szempilla festés.
6. Púder, kevés bronzosító az arccsont kiemelésére, illetve az áll éleinek tompítására.
7. Nude szájfény.

És a végeredmény milyen lett? Azt lássuk az ékszerekkel együtt! FB-on megtaláljátok az A La Mode Csorna oldalát http://www.facebook.com/alamodecsorna, ahol mindig friss képekkel és infókkal jelentkeznek a legújabb egyedi ékszerekről és ruhákról. A munka végeztével megleptem magam néhány egyedi és igazán kedvező árú ékszerrel, amiket később meg fogok mutatni itt, a blogon!

A csodás képek következnek... tararammm (ne lepődjetek meg, ha én is felbukkanok egy-kettőn, bár jobb szeretem a háttérmunkát)










Remélem sikerült elnyerni a tetszéseteket! Még számtalan szebbnél szebb ékszer és ruha várja a gazdáját. És természetesen, aki egy szép sminkre vevő, rám számíthat!!!

Jó éjszakát,
Rosy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése